Bună ziua. Dacă am încheiat un contract de vânzare-cumpărare a unui automobil, iar acesta după 4 zile a ieșit din funcțiune. Pot rezilia contractul din cauza ascunderii unui viciu de către vânzător? Vă mulțumesc.
Distribuie
Înregistrează-te pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Intră pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
Bună ziua!
Vânzătorul este responsabil față de consumator pentru orice discrepanțe existente la momentul livrării bunurilor. În caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a cere vânzătorului să pună gratuit produsul în conformitate prin reparare sau înlocuire, sau să beneficieze de o reducere corespunzătoare a prețului sau rambursarea costului acestui produs. Consumatorul are dreptul, la propria discreție, să solicite vânzătorului, în primă instanță, repararea sau înlocuirea produsului gratuit, în fiecare caz, cu excepția cazului în care măsura corectivă corespunzătoare este imposibilă sau disproporționată.
Consumatorul poate cere o reducere corespunzătoare a prețului sau rambursarea costului produsului prin rezilierea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:
a) dacă nu are dreptul de a repara sau înlocui produsul;
b) dacă vânzătorul nu a luat măsuri în termen de 14 zile calendaristice sau la timp;
c) în cazul în care vânzătorul nu a luat măsuri pentru eliminarea defectelor fără a cauza inconveniente semnificative consumatorului;
d) dacă în urma lucrărilor de reparație apare o neconformitate a produsului, dacă consumatorul refuză să repare sau să înlocuiască produsul;
e) dacă se constată o neconformitate a bunurilor în termen de 6 luni de la data livrării bunurilor, dacă consumatorul refuză să repare sau să înlocuiască bunurile.